4 Haziran 2015 Perşembe

Meleğin Düşüşü I Kitap yorumu, Kitap Melezleri ile Blog Turu


         
            
                       

                                 Kitap Adı: Meleğin Düşüşü

                                                 Orijinal Adı: Angelfall

                                                 Yazar: Suzan Ee

                                                 Sayfa Sayısı: 316

                                                 Yayınevi: Dex

                                                 Goodreads Puanı: 4,21




     Arka Kapak:


       Kıyamet melekleri yeryüzüne inip tüm dünyayı yakıp yıktığından bu yana altı hafta geçti.  Gündüzleri sokak çeteleri hüküm sürüyor, geceleri korkunun ta kendisi. Bir gün savaşçı melekler küçük bir kızı kaçırdılar, tekerlekli sandalyeye mahkum, aç biilaç halde, ufacık bir kızı. Kızın ablası, Penryn, kardeşini kurtarmak için elinden geleni ardına koymayacak. Buna, aslında düşmanı olan bir melekle bir anlaşma yapmak dahil olsa bile. Raff e, kanatları kesilmiş, gücünü yitirmiş bir melek. Binlerce yıl savaştıktan sonra şimdi hayatı, gencecik bir kızın ellerinde. Penryn ve Raff e, korkunun ve tuhaf yaratıkların hüküm sürdüğü bir dünyada bir başlarınalar, hayatta kalmak için de birbirlerine ihtiyaçları var. Her şeye rağmen sağ kalıp düşman meleklerin inine gitmeliler. Penryn burada kardeşini bulmayı umut ediyor. Raffe ise binlerce yıllık düşmanlarına karşı tek başına savaşıp kanatlarını ve eski gücünü yeniden kazanmayı.




                          

     Benim Yorumum:

        Merhabaaaa!! Bugün çok çok güzel bir kitabın yorumu yapacağım için çok mutluyum. Cidden o kadar güzeldi ki. Ay size bu ktabı okurken yaşadığım bir anı anlatayım :D Okulun bitmesine az kaldığı için ben ve kardeşim okula gitmedik, evde yalnızdık. Ben bu kitabı okuyordum. Sonra yakın bir arkadaşım aradı, gün falan görüşmemiştik ki biz her gün en az yarım saat telefonda konuşuruz. Açtım telefonu mutlulukla. Konuşuyorduk falan, bi' tıkırtı duydum. Ödüm koptu, hırsız olaylarından da korkarım. Kardeşimmiş ve ben kardeşimi unutmuşum kitabın etkisinden fdgfdlkhjdf

       Öhö öhö. Her neyse şimdi kitap yorumumu yapayım. Dediğim gibi kitap çok etkileyiciydi. Ya da demediğim, bilmiyorum :D Betimlemeleri çok iyiydi, Ecmel abla gibi bazı yerlerde midem bulandı. Kitabın en güzel şeyi tabii ki RAFFE! Ah ah, bu kitabı okurken onun aşkıyla yanıp tutuşuyordum. İlk defa bir kitapta mükemmel karakteri sevdim. Biraz da ana karakterimiz Penryn'e değineyim. Nasıl telaffuz ediliyor bilmiyorum bu arada, affedin. Ana karakterimize döneyim, Penryn tuttuğunu koparan, güçlü bir tipti ve bu çok hoşuma gitti. Kitapla ilgili söyleyebileceklerim sanırım bu kadar. Alın bu kitabı, alın!


      


         Kitap Melezleri ile Blog Turu:


            Şimdi değineceğim konu ise ARTIK BİR BLOG TURUNDAYIM. Bu benim için elbette değişik bir şey. Ayrıca da çok güzel. Ben bu yazıyı diğerlerinden daha geç yazdığım için ayrıntı verebilirim sanırım ^-^

            Blog turumuz 6 kişiden oluşuyor. Size instagram hesapları ile birlikte vereyim adlarını. Ha bir de hepsini çok çok sevdiğimi söylemeden edemeyeceğim. Blog turumuzdakiler: Eda (siyahsimsiyahbook), Zeynep (kitaplidunyam), Beyza (kitaptankiz), Açelya (acelyasbooks), Çağla (caglaetn) ve tabii ki ben :')

          Haziran ayında başlıyoruz tura ve ilk kitabımı Artemis Yayınları'ndan çıkan, çok beğenilen Ölmek İçin 13 Sebep. Bu kitabı ne zorluklarla seçtiğimizi bir biz bir Allah bilir :') O kadar çok kitap konuşup eledik ki. Ama hepsi sizin için canlar, buna değersiniz :D İşte biz heyecanla Artemis'e mesaj attık, çok samimi ve anlayışlı olduklarını biliyoruz, kabul ettiler. Tabii biz sevinçten ölüyorduk o sıralar dgdgfdgs

        
          Ve sanırım bu kadar! Ben de konuştukça konuşuyorum. Unutmadan en beceriklimiz Eda'nın yaptığı logoyu da koyayım.




                   


               Kendinize iyi bakın, bir daha arayı bu kadar açmayayım! :D